söndag 3 januari 2010

Sudden, Sacko och så jag förstås...

Hej alla vänner där ute!
Både Jul och nyår har varit och tiden har verkligen gått fort! Nej, jag har inte glömt er så jag får väl önska alla en riktigt god fortsättning på det nya året. Jag hoppas att det fortsätter på samma sätt som 2009 avslutades och 2010 började för fadern vad roligt jag har haft det :)

Matte och jag har varit mycket uppe hos hennes pappa och två gånger har vi haft Sudden med oss. Ja Stella,jag börjar förstå vad du menar: det är så mycket roligare med en fyrfota kompis, även om det ibland kan bli lite jobbigt (att slåss om godsaker och så :)

Jag måste övertyga matte om att jag behöver en liten syrra. Tror kanske att det inte blir så svårt för i dag har jag träffat Sacko: en 4 månaders Breton. Matte tyckte att han var så söt och vi hade det verkligen roligt, alla tre för Sudden var också med :)

Matte spelade in oss så titta på filmsnutten om ni har lust:



Kram på er alla / Salle

Inga kommentarer: