fredag 8 januari 2010

Slank och smäcker...

...eller undernärd?

Hej alla Lagottisar!

Matte fick en kommentar i dag om att jag var mager för mina höftben kunde med lätthet kännas. Nu är matte orolig över att hon ger mig för lite mat. Visserligen så kan man med lätthet känna revbenen på mig men hon tycker att jag är i fin form. Jag är ca 48-49 i mankhöjd och väger 19.5 (efter kvällsmat).

Hur har ni andra det: hur stor är ni och hur mycket väger ni? Väger jag för lite?

/ Salle

PS. Svara gärna att jag väger för lite för jag gillar verkligen mat :) DS

5 kommentarer:

Dinah sa...

Musklerna väger väl en massa. Så ät och njut av livet du unge man. (Men i ärlighetens namn tror jag inte du är mager...)

Lis Elvinsson sa...

Tack gammelmatte! Ska se till att matte läser den andra meningen extra noga (men hoppa över parentesen) :)

Elliot o Kulan sa...

Hej Salle. Jag tycker att du är jättefin och lagom.
Till Salles matte: JA guuuud vad mager han är han måste få dubbel ranson mat varje dag,
Hi hi Salle, hoppas att hon gick på det
Elliot

Stella sa...

Klart du ska ha mer mat!!!
Vi tycker att du ser alldeles lagom ut, precis så där stilig som en Lagottokille ska va!!

Ja, tänk va söta valpar vi kunde få!!

Anonym sa...

Oj 19 kg det är en del =) Hur gammal är du Salle?
Klart det hade varit kul med lek och bus med fler, vart bor ni?

Enligt min matte så ska man känna på revbenen och på så vis få sig en uppfattning på hullet, höftbenen kan kännas men det kan också bero på att musklerna just där behöver tränas mera.
Det är svårt med vikt och hull =)