torsdag 1 oktober 2009

Ett år med matte....

.. har matte och firat i dag för i dag var det ett år sedan jag kom till Ljusdal. Det firade vi med en stor portion råris, grönsaker och kyckling på kvällen.

Ja, jag ska inte klaga för hon är ju snäll..... även om det finns en del saker under detta år jag kunde ha klarat mig utan ;)... men hon kan säkert inte bättre... Hon är ju dock bara en människa :)

För att fira ännu mer så tog matte med mig ut på en månskenspromenad (kl. var 23). Stjärnklart och noll-gradigt vilket gör att det blir ännu vackrare ute :) Jag fick gå lös från början till slut, men det är då inte så många att möta på vår väg den tid på dygnet ;)

/ Salle

2 kommentarer:

Dinah sa...

Oj, är det bara ett år sen du flyttade till Ljusdal. Du har hunnit med så mycket och utvecklats enormt under det här året, så det känns som om det var mycket längre sen.
Grattis till ett gott val av hem!! (Även om hon är lite lustig ibland din människa....)

Lis Elvinsson sa...

Tack!
Ja, jag har blivit "man" under detta år och matte är sååååååååå stolt av mig ibland så hon håller på att spricka ;) Vi träffade också grannen samma dag och hon berömde mig för att jag blivit så duktig!

Ja, jag kan bara erkänna: I´m the king :)